گزارش روز؛ بررسی اظهارنظر جنجالی حجت کریمی درباره بیرانوند؛ عبدالرضا موسوی در جلسه بود؟

گزارش روز؛ بررسی اظهارنظر جنجالی حجت کریمی درباره بیرانوند؛ عبدالرضا موسوی در جلسه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای اظهارنظر جنجالی سرپرست سابق باشگاه چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که هنوز علیرضا بیرانوند برای دومین فصل متوالی، با فسخ ناگهانی قراردادش با پرسپولیس، هواداران این تیم را شوکه نکرده بود، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی وقت باشگاه استقلال، در مصاحبه با خبرنگاران، حرفهایی درباره مذاکره با بیرانوند زد که شکایت دروازه‌بان سابق پرسپولیس را به دنبال داشت.

کریمی درباره بیرانوند گفته بود:" بیرانوند گفته بود که سالی 40 میلیارد تومان و سکه و دلار توسط ما به او داده می‌شد که من به شدت تکذیب می کنم. مطمئنا توافق کرده بودیم اما این مبلغی نبود که گفته می‌شود. به احترام میزبان و حرمت سفره، حرف‌هایی که زده شد را نمی‌گویم. اگر میزبان اجازه بدهد، در آینده می‌گویم. اگر بخواهم آن حرف‌ها را عنوان کنم بیرانوند باید چادر سرش کند!"

گفته می‌شود جلسه بیرانوند با نماینده باشگاه استقلال در منزل عبدالرضا موسوی برگزار شده است.

کریمی اسمی از میزبان جلسه نبرده اما در فضای مجازی این بحث مطرح شده که جلسه بیرانوند با استقلالی‌ها در منزل سید عبدالرضا موسوی( مالک هواپیمایی زاگرس) برگزار شده است. موسوی سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال را داشته و گویا قرار بوده او بخشی از قرارداد بیرانوند با تیم جدیدش را متقبل شود. البته این یک گمانه زنی است و مشخص نیست که آیا موسوی در جلسه بوده یا نه اما به احتمال زیاد او در جلسه حضور داشته است.

گفته می‌شود در این جلسه وقتی به بیرانوند درباره عواقب عوض کردن پیراهن پرسپولیس با استقلال هشدار داده می‌شود، او حرفی زده – معلوم نیست بیرانوند شوخی کرده یا لحنش جدی بوده - که باعث شده کریمی، نزدیک به یکسال بعد از جلسه مذکور، چنین ادعایی را درباره بیرانوند مطرح کند.

طبیعتا به دلایل حقوقی امکان انتشار نقل قول منتسب به علیرضا بیرانوند نیست منتها وقتی سرپرست وقت مدیرعاملی استقلال، جلوی آن همه دوربین و میکروفون چنین حرفی درباره بیرانوند زده، احتمالش هست که بیرانوند واقعا آن حرف را زده باشد.

1984