دردسر حدادیان برای تیم کشتی که فقط نامش نساجی بود

دردسر حدادیان برای تیم کشتی که فقط نامش نساجی بود

پایگاه خبری فوتبالی- مالک نساجی برای پرداخت دیون تیم کشتی که فقط هم‌نام این باشگاه است با دردسر مواجه شده‌.

به گزارش فوتبالی، رضا حدادیان، مالک نساجی روز گذشته به دلیل حمایت نشدن توسط مسئولان استانی و به ویژه مشکلات ورزشگاه وطنی قائمشهر تصمیم به فروش سهام باشگاه گرفت و امروز هم در اطلاعیه‌ای رسمی شرایط فروش سهام را اعلام کرد.

حدادیان که به شدت از شرایط موجود در استان برای حمایت از نساجی دلخور است و از این اتفاق دلسرد شده، حتی با مشکلاتی خارج از  رشته‌ فوتبال هم در ماه‌های اخیر مواجه شده است.

در شرایطی که حتی برای تیم‌های پایه نساجی نیز زمین تمرین مناسبی در اختیار باشگاه قرار نمی‌گیرد، مسئولان استانی بدون اینکه حمایت خاصی از حدادیان داشته باشند، از او خواسته‌اند تمرینات تیم بزرگسالان در مازندران برگزار شود.

از طرفی حدادیان در هفته‌های اخیر به دلیل پرداخت نشدن قرارداد اعضای تیمی که سال‌ها قبل با نام نساجی در کشتی فعالیت کرده‌، با دردسر مواجه شده است.

حدود ۱۵ سال قبل و زمانی که او مالکیت باشگاه را برعهده نداشت، فردی که سابقه کیفری دارد، یک تیم کشتی را به نام نساجی تشکیل داده اما در زمان امضای قراردادها، هیچ امضای رسمی به عنوان مدیرعامل با نام او در ثبت اسناد دیده نمی‌شود.

نکته عجیب‌تر جایی است اعضای این تیم که از طریق فرد مذکور به طلب خود نرسید‌ه‌اند، اکنون سراغ دریافت پول خود از مالک باشگاه نساجی رفته‌اند و همین امر مشکلاتی را برای حدادیان ایجاد کرده است‌. در شرایطی که آن تیم در همان زمان نیز تحت نظر باشگاه نبود‌. 

پیش از این تیم شطرنج زیر ۱۶ سال به نام نساجی قهرمان ایران شده و حتی بنگاه‌های اقتصادی زیادی در قائمشهر به این نام وجود دارد و علی القاعده پرداخت دیون نباید برعهده باشگاه و مالکش بیفتد زیرا آنها نیز تحت نظر باشگاه نساجی نبوده‌ و نیستند.

2636