تساوی جمهوری چک و گرجستان در یک بازی جذاب

تساوی جمهوری چک و گرجستان در یک بازی جذاب

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم جمهوری چک و گرجستان در جریان دیدارهای هفته‌ی دوم جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دو تیم ملی جمهوری چک و گرجستان در جریان دیدارهای هفته‌ی دوم جام ملت‌های اروپا از گروه F در ولکسپارک شهر هامبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تیم جمهوری چک از ابتدای بازی سراپا حمله بود و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت و نیمه اول کاملا یک طرفه بود. اما برخلاف آمار بازی در دقیقه‌ی ۴۵+۴ گورگس میکاتادزه از روی نقطه‌ی پنالتی دروازه‌ی جمهوری چک را باز کرد و تا گرجستان برنده به رختکن برود.

نیمه‌ی اول آمار بازی کاملا یک طرفه به نفع چک بود و آن‌ها ۱۳ شوت به سمت دروازه‌ی گرجستان زده بودند و گرجستان تنها ۲ شوت به سمت دروازه چک زده بود.

در شروع نیمه دوم جمهوری چک با تمام توان برای زدن گل تساوی وارد زمین شد و در دقیقه‌ی ۵۹ هم توسط پاتریک شیک به گل مساوی رسید. در ادامه درخشش‌های گئورگی مامارداشویلی مانع گلزنی تیم چک شد. گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس نیز برای گرجستان در دقیقه ۸۲ به بازی آمد. در دقایق پایانی و در دقیقه ۹۰+۵ تیم گرجستان فرصت داشت بازی را ببرد اما خویلیتایا فرصت طلایی را از دست داد.

در پایان بازی چک ۲۷ شوت و گرجستان ۵ شوت به سمت دروازه یکدیگر زده بودند. چک ۴ موقعیت بزرگ گلزنی از دست داده بود و همچنین مالکیت توپ هم ۶۲٪ به ۳۸٪ به نفع چک بود.

۱۴۲۸