سریع‌ترین اخطار یورو 2024 سهم گولسیانی شد! (ویدیو)

سریع‌ترین اخطار یورو 2024 سهم گولسیانی شد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرسپولیس در بازی گرجستان و جمهوری چک به شکل عجیبی از داور کارت زرد گرفت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های گرجستان و جمهوری چک در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا 2024 با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

بازی‌های تیم ملی گرجستان در این دوره از مسابقات به دلیل حضور گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس در این تیم برای ایرانی‌ها و طرفداران پرسپولیس جذابیت پیدا کرده است. گرجستان در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی با نتیجه 3 بر یک مغلوب ترکیه شده بود اما امروز با تساوی مقابل چک موفق شد اولین امتیازش را در تاریخ مسابقات یورو بگیرد.

گولسیانی که در بازی اول گرجستان مقابل ترکیه فرصت بازی پیدا نکرده بود امروز در دقیقه 82 به جای ویرکولیا به زمین رفت تا بتواند خط دفاعی تیمش کمک کند. او زمانی به زمین رفت که بازی یک بر یک مساوی بود و چک به شدت حمله می‌کرد تا بتواند به پیروزی برسد.

اخطار به گولسیانی در بازی گرجستان و چک

اما در لحظه تعویض گولسیانی اتفاق عجیبی افتاد. ظاهرا مدافع گرجستانی قبل از این که هم‌تیمی‌اش از آن سوی زمین خارج شود به داخل زمین رفته بود. اما داور متوجه این اتفاق شد و از گولسیانی خواست به کنار زمین برگردد. به محض این که گولسیانی به کنار زمین برگشت داور طبق مقررات به او کارت زرد نشان داد! در واقع مدافع گرجستانی پرسپولیس قبل از این که وارد زمین شود از داور اخطار گرفت تا سریع‌ترین اخطار یورو 2024 تا این لحظه را گرفته باشد.

بعد از این اتفاق، بازی از سر گرفته شد و گرجستان با تلاش زیاد در فاز دفاعی که گولسیانی هم بخشی از این فاز بود توانست در مقابل فشار حملات جمهوری چک مقاومت کند و با تساوی ارزشمند مقابل این تیم به اولین امتیازش در تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپا برسد.

1359