دروازه‌بان ملی پوش سپاهان زیر ذره‌بین تیم حاج صفی

دروازه‌بان ملی پوش سپاهان زیر ذره‌بین تیم حاج صفی

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از ابراز علاقه پرسپولیس به پیام نیازمند، حالا شنیده می شود آ.ا.ک آتن یونان هم دروازه بان سپاهان را زیر نظر دارد.

به گزارش ایرنا، پیام نیازمند یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما مبلغ آن شاید اجازه ندهد تا طرفین به همکاری خود ادامه بدهند. طی یکی دو روز اخیر و بعد از جدایی بیرانوند از پرسپولیس، اخباری مبنی بر مذاکره این باشگاه با نیازمند منتشر شده. اخباری که نشان از علاقه پرسپولیس به این دروازه بان دارد.

با این حال از یونان خبر می رسد باشگاه آ.ا.ک آتن که احسان حاجی صفی را در اختیار دارد، علاقه مند به جذب نیازمند است. صفحه اینستاگرامی معتبر slvoivegr که اخبار نقل و انتقالات فوتبال یونان را پوشش می‌دهد، در خبری مدعی شده که دروازه‌بان ۱۹۶ سانتیمتری سپاهان و تیم ملی ایران مورد توجه آ.ا.ک قرار گرفته است. بر همین اساس بند یک میلیون یورویی در قرارداد نیازمند وجود دارد تا باشگاهی خارجی بپردازد و این دروازه بان را به خدمت بگیرد.

باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار نیازمند خواهد بود. او که طی یکی دو ماه اخیر با ژوره مورایس هم رابطه حسنه قبلی را ندارد، در این تیم می ماند، به پرسپولیس می رود یا دوباره لژیونر می‌شود؟ جواب این پرسش ها ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد.

2636