به جای یوفا، روس‌ها بازیکن آلبانیایی را تنبیه کردند!

به جای یوفا، روس‌ها بازیکن آلبانیایی را تنبیه کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - در انتظار اعلام تصمیم یوفا در مورد شعارهای نژادپرستانه در بازی کرواسی و آلبانی و شعارهای میرلیند داکو  علیه صربستان و مقدونیه در پایان بازی، مهاجم آلبانیایی توسط باشگاه کنونی خود یعنی روبین کازان تنبیه شد!

به گزارش فوتبالی، باشگاه روس در بیانیه ای اعلام کرد که تنبیه انضباطی و مالی را علیه داکو به خاطر رفتارش در نظر گرفته است. در بیانیه روبین کازان آمده است: میرلیند داکو مهاجم تیم ما بعد از بازی میان آلبانی و کرواسی در یورو 2024 ، به خود اجازه داد که شعارهای توهین آمیزی را بدهد. باشگاه ما مسئولیت این اتفاقات را می پذیرد. روبین کازان یک باشگاه چند ملیتی است و همیشه به برابری احترام گذاشته است و هر گونه بی اخلاقی و توهین به دلایل ملی، مذهبی و نژادی را محکوم می کند. این بازیکن در زمان بازگشت به باشگاه با تنبیه مالی و انضباطی مواجه خواهد شد و گفتگویی غیررسمی را با بازیکنان باشگاه خواهد داشت تا جلوی رخ دادن چنین اتفاقاتی در آینده را بگیرد." 

داکو که در سال 1998 در کوزوو متولد شده، تابعیت آلبانیایی را انتخاب کرده است. وی پس از حضور در تیم های مختلف در کوزوو، آلبانی، کرواسی و اسلوونی در تابستان گذشته به روبین کازان ملحق شد که در فصل گذشته با ده گل و چهار پاس گل در 25 بازی در لیگ روسیه، آمار قابل قبولی داشت. وی در یورو فقط پنج دقیقه مقابل کرواسی به میدان رفت. 

4125