کادر فنی بایرن مونیخ برای فصل جدید مشخص شد

کادر فنی بایرن مونیخ برای فصل جدید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از انتصاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، اکنون کادرفنی او تکمیل شده است و ونسان کمپانی، اعضای معتمد خود را گرد خود جمع کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست پروژه بایرن مونیخ با توماس توخل و جدایی او از بایرن مونیخ با غرامت ۱۰ میلیون یورویی، ونسان کمپانی، سرمربی بلژیکی سابق برنلی، از انگلستان برای رهبری بایرن مونیخ به آلمان سفر کرد. بدین ترتیب این مرد ۳۸ ساله و بلژیکی اکنون سرمربی جدید بایرن مونیخ خواهد بود و کادر فنی او توسط بایرن مونیخ جذب خواهند شد‌.

آرون دانکس، ۳۹ ساله و متولد بیرمنگام، مربی‌گری را در وست‌برومویچ آغاز کرد. سپس اولین بار در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با کمپانی همکاری داشت. او در اخرین تجربه کاری خود به عنوان دستیار مربی میدلزبرو فعالیت می‌کرد.

رنه ماریچ، مرد ۳۱ ساله، پاییز گذشته به عنوان رهبر تیم توسعه مربی‌گری و فلسفه بازی، به این باشگاه آلمانی پیوست. او در گذشته هم سابقه حضور در باشگاه‌های لیدز، بروسیا دورتموند، بروسیا مونشن‌گلادباخ و سالزبورگ اتریش را دارد و در ادامه هم به عنوان دستیار کمپانی ادامه خواهد داد.

فلوریبرت ان‌گالولا، اهل بلژیک و ۳۱ ساله هم عضو دیگر کادر فنی کمپانی است. او در اندرلخت و برنلی همراه کمپانی بوده و مرد مورد اعتماد سرمربی جدید بایرن به شمار می‌رود.

برام گیرز و رودز مانینگ، به عنوان مربی بدنسازی و دستیار در زمینه نظارتی به بایرن مونیخ خواهند پیوستاین کادر فنی به طور رسمی از ۱۵ جولای کار خود را در بایرن مونیخ آغاز خواهند کرد و اولین دیدار آن‌ها با بازیکنان بایرن مونیخ در همین روز روی خواهد داد.

1428