ستاره سوئدی اسپورتینگ پرتغال در چند قدمی آرسنال

ستاره سوئدی اسپورتینگ پرتغال در چند قدمی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور گیوکرش، ستاره سوئدی باشگاه اسپورتینگ پرتغال حالا در آستانه انتقال به آرسنال قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ویکتور گیوکرش، ستاره سوئدی باشگاه اسپورتینگ پرتغال با درخشش در یکی دو فصل اخیر، توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در آستانه انتقال به باشگاه آرسنال قرار دارد. یکی از اهداف توپچی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی، تقویت خط حمله است و گیوکرش هم یکی از گزینه‌های اصلی قرمزهای شمال لندن است.

روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شده بود که مدیران اسپورتینگ بیش از 120 میلیون یورو برای فروش این بازیکن می‌خواهد و همین موضوع می‌تواند مانعی بزرگ بر سر راه آرسنال و تیم‌های خواهان باشد. 

اما آرسنال نیاز ضروری به جذب یک مهاجم شش‌دانگ درون محوطه 18 قدم دارد؛ چون گابریل ژسوس و کای هاورتز، به بازی در این پست عادت ندارند. آن‌ها به خوبی نمی‌توانند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها توافقات مالی باقی مانده و این ستاره سوئدی در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد. مذاکرات روند خوبی را پشت سر گذاشتند احتمال می‌رود تا پایان ماه میلادی این انتقال نهایی شود.

از طرف دیگر، گیوکرش ترجیح می‌دهد سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد؛ و این یعنی آرسنال شانس بیشتری نسبت به چلسی دارد. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و احتمال جذب ویکتور گیوکرش بیشتر است.

1428