ستایش ستاره تیم ملی پرتغال از جوان ترک‌تبار رئال مادرید

ستایش ستاره تیم ملی پرتغال از جوان ترک‌تبار رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل لیائو، در آستانه دیدار دو تیم پرتغال و ترکیه، از آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه تعریف و تمجید و به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته دوم رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ترکیه و پرتغال در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، از ساعت 19:30 به مصاف همدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در بازی قبلی خود پیروز از میدان خارج شدند و حالا باید دید در دومین دیدار خود هم می‌توانند موفق عمل کنند یا خیر؟

دو تیم ستاره‌های سرشناس زیادی در اختیار دارند. تیم ملی پرتغال با حضور ستارگانی همچون برونو فرناندز، برناردو سیلوا، روبن دیاز، ژائو پالینیا، رافائل لیائو و البته کریستیانو رونالدو، یکی از تیم‌های مدعی این جام به حساب می‌آید. تیم ملی ترکیه هم چندان دست‌وپا بسته نیست و بازیکنان سرشناسی همچون هاکان چالهان اوغلو، کنان ییلدیز و آردا گولر را در اختیار دارند که همه این بازیکنان در تیم‌های مطرح اروپایی توپ می‌زنند.

در آستانه این مسابقه حساس، لیائو در ستایش آردا گولر، ستاره جوان باشگاه رئال مادرید گفت: «آردا گولر بازیکن خیلی خوبی است. او پای چپ فوق‌العاده‌ای دارد. تماشای بازی گولر برای من لذت‌بخش است.»

آردا گولر یکی از بازیکنان موثر تیم ملی ترکیه به حساب می‌آید و بی‌شک کادر فنی ترکیه هم تدابیر ویژه‌ای برای مهار این بازیکن جوان و خلاق در نظر گرفته است. باید دید آیا آردا گولر جوان می‌تواند با تکنیک و خلاقیت خود خط دفاعی مستحکم تیم ملی پرتغال را مغلوب خود کند یا خیر؟ تماشای تقابل گولر با ستارگان پرتغال دیدنی خواهد بود.

1428