به خاطر رونالدو در بازی اول برنده شدیم

به خاطر رونالدو در بازی اول برنده شدیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال، پیش از بازی تیمش مقابل تیم ملی ترکیه به طور ویژه ای از کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید کرد و او را علت اصلی پیروزی تیمش مقابل تیم ملی جمهوری چک دانست.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال در بازی اول خود در رقابت های یورو 2024 موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی جمهوری چک را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی فرانسیسکو کونسیسائو در لحظات آخر بازی گل دوم پرتغالی ها را به ثمر رساند.

امشب از ساعت 19:30، تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی ترکیه می رود. روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال پیش از این بازی از رونالدو تمجید کرد و گفت:" گلی که کونسیسائو در بازی اول به ثمر رساند، به خاطر فضایی بود که رونالدو ایجاد کرد. رونالدو یک بازیکن بسیار منظم است. او در محوطه جریمه فوق العاده کار می کند. رونالدو با حضور خود در محوطه جریمه فضا را برای فرانسیسکو کونسیسائو باز کرد و او گلزنی کرد. رونالدو بازیکن بسیار مهمی برای ما است و این اهمیت او در فاز هجومی و کار هایی که در محوطه جریمه حریف می خواهیم انجام بدهیم بسیار به چشم می آید."

1470