یوونتوس در پی جذب هافبک جوان نیس

یوونتوس در پی جذب هافبک جوان نیس

پایگاه خبری فوتبالی- خفرن تورام، هافبک جوان باشگاه نیس فرانسه مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پس از ورود تیاگو موتا، باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بازیکنان مد نظر این سرمربی جوان را به خدمت بگیرد. موتا در فصلی که گذشت توانست نتایج موفقیت‌آمیزی با بولونیا به دست بیاورد و این باشگاه را پس از چندین سال به لیگ قهرمانان اروپا رساند. این سرمربی ایتالیایی لیست بازیکنان مد نظر خود را به مدیران بیانکونری تحویل داده و مذاکرات با این بازیکنان در حال انجام است.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، خفرن تورام نزدیک‌ترین بازیکن به یوونتوس برای تقویت خط هافبک است. تماس‌ها با مدیران باشگاه نیس فرانسه برقرار شده است. با این‌که آدرین ربیو، هافبک فرانسوی بانوی پیر قراردادش را با یوونتوس تمدید نکرده است، اما حتی اگر او حاضر به ماندن در یوونتوس شود هم تورام به خدمت گرفته خواهد شد. یوونتوس می‌خواهد با قیمتی 15 تا 18 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش نیکولو شیرا، دیگر خبرنگار سرشناس فوتبال ایتالیا، جلساتی میان نماینده‌های تورام و مدیران یوونتوس انجام شده است. این هافبک جوان دوست دارد در فصل آینده در لیگ ایتالیا بازی کند. خفرن تورام تصمیم ندارد قراردادش را با نیس فرانسه تمدید کند و همین کار را برای یوونتوس راحت‌تر می‌کند.

باید دید آیا یوونتوس برای جذب این بازیکن اقدام جدی می‌کند یا خیر؟ هواداران یوونتوس امید زیادی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جوان و مستعد دارند تا با تیاگو موتا دوباره به روزهای خوب خود بازگردند.

1428