نیمکت گل‌گهر در وضعیتی نامشخص/ زمان بازگشت اوزونیدیس مشخص نیست

نیمکت گل‌گهر در وضعیتی نامشخص/ زمان بازگشت اوزونیدیس مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی یونانی گل‌گهر روز پنجشنبه ایران را ترک کرده و زمان بازگشت او مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، تیم گل گهر سیرجان که لیگ بیست و سوم را با مارینوس اوزونیدیس سرمربی با تجربه یونانی آغاز کرد، پس از فراز و نشیب‌های زیاد به رتبه نهم اکتفا کرد و در جام حذفی هم از رسیدن به فینال بازماند.

شاید انتظار می‌رفت نماینده سیرجان رتبه بهتری در لیگ کسب کند یا نتیجه بهتری در جام حذفی بگیرد اما در نهایت سال فوتبال کشور در شرایطی معمولی برای این تیم به پایان رسید که شاید بتوان گفت جوانگرایی شدید اوزونیدیس درکنار مصدومیت‌های پیاپی، عاملی مهم در این اتفاق بود.

با این وجود مدیریت باشگاه گل گهر بر ادامه همکاری با اوزونیدیس نظر دارد و با توجه به اینکه گفته می‌شود قرارداد او 1+1 سال به صورت مشروط بوده، بعید نیست که سرمربی اسبق آ.اِ.ک آتن و پاناتینایکوس، در لیگ بیست و چهارم نیز هدایت گل گهر را بر عهده داشته باشد. هرچند که او روز پنجشنبه ایران را ترک کرده و هنوز زمانی برای برگشت مشخص نیست.

طی روزهای گذشته اسامی مختلفی برای برای هدایت گل گهر در فصل جدید مطرح شد که پیگیری از باشگاه گل گهر نشان می‌دهد هنوز هیچ مذاکره و صحبتی با گزینه‌ای جدید صورت نگرفته که به این ترتیب، به نظر می‌رسد این باشگاه منتظر تعیین تکلیف مربی یونانی است.

قرار است مسئولان و مدیران این باشگاه طی 3-2 روز پیش رو در این خصوص به جمع بندی نهایی برسند تا تکلیف سرمربیگری تیم در فصل جدید مشخص شود.

1999