واکنش سرمربی فرانسه به تساوی بدون گل مقابل هلند

واکنش سرمربی فرانسه به تساوی بدون گل مقابل هلند

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه از تمام کنندگی بازیکنانش در محوطه جریمه اصلاً راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های فرانسه و هلند از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. فرانسه در 2 بازی در یورو 2024 تنها یک گل به ثمر رسانده و مصدومیت اخیر امباپه باعث شده تا هواداران این تیم بیشتر نگران مشکل گلزنی تیمشان باشند. 

دیدیه دشان راجع به بازی به خبرنگاران گف: "هلند بیشتر از آن چه که فکرش را می کردم، محتاطانه بازی کرد، اما تنها حسرت من این است که نتوانستیم به اندازه کافی تاثیرگذار ظاهر شویم. ما کارهای زیادی انجام دادیم، اما متاسفانه نتوانستیم توپ را به درون دروازه هلند بفرستیم. دوباره یک بازی پرفشار را تجربه کردیم و می خواستیم عملکردی مشابه با دیدار مقابل اتریش به نمایش بگذاریم، البته زمان استراحت زیادی هم نداشتیم. در مجموع از تمام بازیکنانم راضی هستم، علیرغم آن که به اندازه ای که من دوست داشتم، تاثیر گذار نبودیم."

"امباپه؟ او خیلی خوب است و هر روز بهتر می شود. اگر بازی خیلی مهمی داشتیم، حتماً به امباپه بازی می دادم. حالا فعلاً قرار است ماسک به صورت بزند و ممکن است دیدش هم تغییر کند، اما این ریسکی است که ما می پذیریم."

4416