بادامکی: هنوز در حال مذاکره با ماتزاری هستیم

بادامکی: هنوز در حال مذاکره با ماتزاری هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس گفت: باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است که بتواند او را به پرسپولیس بیاورد اما اینکه بگویند پرونده این سرمربی بسته شده، اشتباه بوده است.

به گزارش فوتبالی، حسین بادامکی معاون ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با مرتضی پورعلی گنجی صحبت کردیم ولی هنوز قراردادی امضا نکردیم. به نظر من او تا فردا یا پس‌فردا به باشگاه می‌آید تا قرارداد امضا کند. همه تلاشمان را می‌کنیم اما متاسفانه محدودیت‌های هم داریم و طبیعی است که بازیکنان حق و حقوق خود را بخواهد.

وی افزود: هفته گذشته مدیرعامل باشگاه با بانک شهر جلسه‌ای داشتند که مطالبات بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است را پرداخت کنند.

معاون ورزشی پرسپولیس در مورد اینکه والتر ماتزاری گزینه اصلی نیمکت تیم بود، گفت: ما با طرف ایتالیایی که صحبت کردیم و تا آنجایی که می‌شود سعی کردیم مخفی کنیم اما متاسفانه رسانه‌های خارجی این موضوع را مطرح کردند که مقداری کار ما به مشکل خورد و درخواست‌های سرمربی ایتالیایی هم تغییر کرد.

وی تصریح کرد: اما باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است که بتواند او را به پرسپولیس بیاورد اما اینکه بگویند پرونده این سرمربی بسته شده است اشتباه بوده و بعضی‌ها متاسفانه اسم‌های بزرگی به باشگاه می‌گویند اما وقتی این موضوع جدی می‌شود این سرمربی اصلا فکر آمدن به ایران را هم نمی‌کند.

بادامکی درباره علیرضا بیرانوند، خاطرنشان کرد: از آن روزی که این موضوع رخ داد من دیگر اطلاعی ندارم. ولی اینکه می‌گویند بیرانوند ابراز پشیمانی کرده است شاید بعضی از دوستان داخل باشگاه خبر داشته باشند.

1999