عکس؛ خوشحالی جالبی که بازیکن اتریش با رانگنیک انجام داد

عکس؛ خوشحالی جالبی که بازیکن اتریش با رانگنیک انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اتریش با ارائه یک نمایش خوب موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی لهستان را شکست بدهد و شانس خوبی برای صعود به دور حذفی رقابت های یورو 2024 به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از گلزن های تیم ملی اتریش مقابل تیم ملی لهستان، کریستوف بامگارتنر بود. این بازیکن در دقیقه 66 بازی موفق شد دروازه تیم ملی لهستان را باز کند و گل دوم اتریشی ها را وارد دروازه تیم ملی لهستان کرد.

کریستوف بامگارتنر با نظر رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، در دقیقه 81 تعویض شد. این بازیکن پس از تعویض شدن به سراغ رالف رانگنیک رفت و با او خوشحالی کرد. در واقع در این لحظه تیم ملی اتریش با نتیجه سه بر یک از تیم ملی لهستان جلو بود و تقریبا مشخص بود که بازی را برده اند و به همین دلیل بازیکن اتریش با رالف رانگنیک خوشحالی جالبی را انجام داد.

از این تصاویر به طور کامل مشخص است که رالف رانگنیک ارتباط خوب و نزدیکی با بازیکنانش دارد. رانگنیک که سابقه هدایت منچستر یونایتد را در کارنامه خود دارد، پیشنهاد هایی از بایرن مونیخ داشته است اما گفته است که به خاطر بازیکنانش در تیم ملی اتریش به باواریایی ها جواب رد داده است.

1470