رئال مادرید با چه شرایطی رافا مارین را به ناپولی فروخت؟

رئال مادرید با چه شرایطی رافا مارین را به ناپولی فروخت؟

پایگاه خبری فوتبالی- جزییات کامل قرارداد مدافع با استعداد رئال مادرید به ناپولی منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ناپولی چند روز قبل با قراردادی رافا مارین بازیکن ۲۰ ساله رئال مادرید که به شکل قرضی فصل گذشته را در آلاوز سپری کرد را به خدمت گرفت. حالا نشریه گاتزتا دلا اسپورت جزییات کامل تر درباره انتقال رافا مارین به ناپولی را منتشر کرده است:

این قرارداد یک قرارداد پنج ساله با مبلغ ۱۰ میلیون یورو و بند بازخرید در سال ۲۰۲۶ با مبلغ ۲۵ میلیون یورو و بند بازخرید در سال ۲۰۲۷ با مبلغ ۳۵ میلیون یورو است. اگر ناپولی بخواهد بند بازخرید را دو برابر کند باید در سال ۲۰۲۵ رقم ۱۰ میلیون یورو را بپردازد تا رقم آن به صورت زیر درآید:

 بند بازخرید در سال ۲۰۲۶ به مبلغ ۵۰ میلیون یورو و بند بازخرید در سال ۲۰۲۷ به مبلغ ۷۰ میلیون یورو که جالب توجه است. تست های پزشکی این بازیکن در شهر رم بزودی صورت خواهد گرفت تا این مدافع بلند قامت با تیم ناپولی قرارداد خود را نهایی کند.

باشگاه میلان هم دیگر تیمی بود که میخواست به صورت قرضی رافا مارین دفاع وسط جوان رئال مادرید را  که در فصل پیش به صورت قرضی در آلاوز حضور داشت را جذب کند و در این راستا صحبت هایی با وکلای او نیز داشت اما در نهایت او تصمیم گرفت راهی ناپولی شود.

۱۰۰۹