قابی از نتایج 10 تقابل اخیر هلند و فرانسه

قابی از نتایج 10 تقابل اخیر هلند و فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی هلند و تیم ملی فرانسه در یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی یورو 2024، امشب از ساعت 22:30 به مصاف هم می روند و باید دید که در این رویارویی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و کدام تیم موفق می شود صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در گروه D رقابت ها برگزار می شود. تیم ملی هلند در بازی اول خود موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی لهستان را شکست بدهد و تیم ملی فرانسه هم در بازی اول خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی اتریش را شکست بدهد. حالا برنده بازی امشب به مرحله حذفی یورو 2024 راه پیدا خواهد کرد.

در ده تقابل اخیر هلند و فرانسه، هفت بار تیم ملی فرانسه به پیروزی رسیده است. این قضیه به خوبی نشان می دهد که فرانسوی ها مقابل تیم ملی هلند عملکرد خوبی داشته اند و موفق ظاهر شده اند. یک بازی از ده بازی اخیر هلند - فرانسه هم با نتیجه تساوی بدون گل تمام شده است و تنها دو بازی را تیم ملی هلند برده است. نتایج این بازی ها در تصویر مشخص است.

در هر صورت در دنیای فوتبال نمی توان از روی نتایج قبلی دو تیم، نتیجه بازی پیش رو را پیش بینی کرد چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

1470