پایان یک طلسم عجیب؛ سیاوش بالاخره قهرمان جام حذفی شد!

پایان یک طلسم عجیب؛ سیاوش بالاخره قهرمان جام حذفی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- سیاوش یزدانی سرانجام موفق شد به مقام قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان دیروز موفق شد پس از گذشت ۱۱ سال به حسرت خودش در قهرمان نشدن در مسابقات جام حذفی پایان بدهد و در فصلی که ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشت و شاهد اتفاقات عجیبی بود به پنجمین قهرمانی‌اش در جام حذفی برسد. 

در این قهرمانی چندین بازیکن سپاهان به اولین جام دوران فوتبالی خود رسیدند و البته چندین ستاره هم طلسم‌های فردی خود را شکستند. یکی از این ستاره‌ها سیاوش یزدانی بود که سرانجام موفق شد فاتح جام حذفی شود.

این بازیکن اصالتا مشهدی که در همین مسابقات جام حذفی و آن نیمه نهایی پرحادثه میان سپاهان و پرسپولیس حسابی سر و صدا کرد و به واسطه حواشی‌ زیادش در آن مسابقه و درگیری مستقیمش با شجاع خلیل‌زاده به عنوان یک بازیکن جنجالی و پرحاشیه شناخته شد تا پیش از بازی روز گذشته با پیراهن استقلال دو بار به دیدار نهایی این رقابت‌ها پای گذاشته بود که در هر دو مرتبه استقلال شکست خورد و نتوانست به عنوان قهرمانی برسد.

یزدانی که علاوه بر سپاهان و استقلال سابقه عضویت در تیم‌هایی چون سیاه جامگان، پیکان و ملوان را هم در کارنامه دارد به همه جام‌های ممکن در فوتبال ایران رسیده است! او با استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپرجام شده بود و حالا هم با سپاهان به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کرد. 

۹۰۹۸