راز ۵+۵ روی پیراهن قهرمانی سپاهان چه بود؟

راز ۵+۵ روی پیراهن قهرمانی سپاهان چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته تیم سپاهان موفق شد برای پنجمین بار قهرمان جام حذفی شود. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان دیروز در حالی قهرمان جام حذفی شد که از آخرین باری که بازیکنان این تیم موفق شده بود یک جام را بالای سر خود ببرند ۹ سال می‌گذشت؛ آن‌ها آخرین بار قهرمان لیگ چهاردهم شده بودند که به نوعی پنجمین و آخرین قهرمانی‌شان در لیگ برتر بوده است. 

سپاهان که موفق‌ترین تیم شهرستانی فوتبال ایران به حساب می‌آید و افتخارات زیادی را در رقابت‌های داخلی و قاره‌ای کسب کرده است تا امروز تنها تیم ایرانی بوده که موفق شده طعم حضور در جام باشگاه‌های جهان را بچشد.

شاگردان ژوزه مورایس در شرایطی روز گذشته موفق شدند با دبل شهریار مغانلو به برتری دو بر صفر مقابل مس رفسنجان دست پیدا کنند که رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود در فینال‌های رقابت‌های جام حذفی را حفظ کردند و در پنجمین فینال‌شان به پنجمین قهرمانی‌شان در جام حذفی رسیدند.

در خلال برگزاری مراسم جشن قهرمانی، همه سپاهانی‌ها اعم از کادرفنی تا بازیکنان پیراهن ویژه‌ای را برتن کرده بودند که در پشت آن عدد ۵+۵ به چشم می‌خورد. اعدادی که نشان می‌دهد سپاهان هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی ۵ بار قهرمان شده است و البته تعداد جام‌هایش در فوتبال ایران به شمار ۱۰ رسیده است. 

۹۰۹۸