اتلتیکو مادرید به دنبال خرید گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا

اتلتیکو مادرید به دنبال خرید گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید تصمیم دارد تا برای جذب میکل مرینو اقدام کند و این بازیکن را از بارسلونا برباید.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه بارسلونا به جذب میکل مرینو انجام شد. رسانه‌ها خبر دادند که این بازیکن گزینه مورد علاقه کادر فنی و مدیران بارسلونا است و احتمالا در تابستان توسط کاتالان‌ها به خدمت گرفته شود. با توجه به این‌که تنها 1 سال تا پایان قرارداد میکل مرینو باقی مانده، ممکن است این بازیکن با قیمتی پایین‌تر مبلغ آزادسازی که در قراردادش وجود دارد رئال سوسیداد را ترک کند و این کار را برای باشگاه‌هایی که خواهان جذب او هستند راحت می‌کند.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر علاقه مدیران یوونتوس به خرید میکل مرینو منتشر شده بود؛ اما در حال حاضر، تئون کوپمینرز هلندی اولویت اصلی آن‌ها برای تقویت کمربند خط میانی به حساب می‌آید. اتلتیکو مادرید حالا جدیدترین مشتری میکل مرینو است. هرچند که این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا برای مسابقات یورو 2024 حضور دارد و حاضر نیست در این مدت با هیچ باشگاهی مذاکره کند.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، مدیران اتلتیکو مادرید سعی دارند تا میکل مرینو را از بارسلونا هایجک کنند. این خبرگزاری نیز تایید کرد که مرینو مذاکرات را به بعد از رقابت‌های یورو موکول کرده است و نمی‌خواهد در حین مسابقات درگیر حواشی شود.

اتلتیکو مادرید به کانر گلگر، ستاره ملی‌پوش باشگاه چلسی هم علاقه دارد، اما مبلغ پیشنهادی باشگاه اسپانیایی اختلاف زیادی با مبلغی دارد که مورد انتظار چلسی است. به همین خاطر احتمالا این انتقال نهایی نشود.

1428