وایرال شدن تتوهای جالب داور پرتغالی در یورو 2024 (عکس)

وایرال شدن تتوهای جالب داور پرتغالی در یورو 2024 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور دیاز داور پرتغالی که در رقابت های یورو 2024 قضاوت می کند، تتو های جالبی روی بازو هایش دارد که این تتو ها در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته بازی میان تیم ملی انگلیس و تیم ملی دانمارک را که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، آرتور دیاز داور 44 ساله پرتغالی قضاوت کرد. در صحنه های مختلفی از این بازی مشخص شد که این داور روی بازو هایش تتو دارد.

در حقیقت این داور پرتغالی در هر تورنمنتی که حضور پیدا کرده است، لوگوی آن را روی بازو هایش تتو کرده است تا به نوعی در خاطراتش ثبت شود. این داور پرتغالی از بازو هایش در نقش دفترچه خاطراتش استفاده کرده است!

روی یک بازوی آرتور دیاز، لوگوی یورو 2020 دیده می شود چرا که او در رقابت های یورو 2020 هم داوری و قضاوت کرده است. روی یکی دیگر از بازو های آرتور دیاز، لوگوی المپیک 2020 توکیو دیده می شود. او در آن بازی ها هم داوری کرده بود. حالا به نظر می رسد که این داور پرتغالی پس از رقابت های یورو 2024، قصد دارد که لوگوی این رقابت ها را هم تتو کند و به این ترتیب آن را هم به دفترچه خاطراتش اضافه کند!

1471