بازیکن آرسنال که ادامه یورو 2024 را از دست داد

بازیکن آرسنال که ادامه یورو 2024 را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - کران تیرنی بازیکن باشگاه آرسنال که فصل گذشته را به طور قرضی در رئال سوسیداد حضور داشته است، حالا ادامه رقابت های یورو 2024 را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی ، تیرنی بازیکن تیم ملی اسکاتلند است. او در بازی تیم ملی اسکاتلند مقابل تیم ملی سوییس که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، دچار مصدومیت شد. حالا مشخص شده است که مصدومیت تیرنی از ناحیه همسترینگ است و به همین دلیل این بازیکن ادامه بازی های یورو 2024 را از دست می دهد. فدراسیون فوتبال اسکاتلند با انتشار یک بیانیه این قضیه را تایید کرده است.

اسکاتلندی ها در بازی بعدی خود قرار است به مصاف تیم ملی مجارستان بروند. آن ها که یک امتیاز در گروه خود به دست آورده اند به دنبال این هستند تا با پیروزی مقابل مجارستان بتوانند از این گروه صعود کنند و نبود تیرنی کار را برای آن ها قدری دشوار خواهد کرد. تیرنی یک مدافع کناری 27 ساله است. او در باشگاه های سلتیک، آرسنال و رئال سوسیداد حضور داشته است.

تیرنی حالا به شهر لندن و باشگاه آرسنال می رود تا به این ترتیب روند درمانی خود را شروع کند. از سوی دیگر باید دید که چه سرنوشتی در انتظار اسکاتلندی ها خواهد بود.

1471