عملکرد هافبک جوان بارسلونا در پست جدید چگونه بود؟

عملکرد هافبک جوان بارسلونا در پست جدید چگونه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی اسپانیا شب گذشته در یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر خود، موفق شد ایتالیا را مغلوب کند و به دور حذفی یورو 2024 صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته دوم رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های اسپانیا و ایتالیا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت ماتادورها توانستند با ارائه یک بازی شناور و زیبا، با یک گل از سد قهرمانی دوره قبلی این مسابقات، یعنی تیم ملی ایتالیا عبور کنند. هافبک‌های تیم ملی اسپانیا، یعنی رودری، فابیان رویز و پدری نقش تاثیرگذاری در شیوه بازی تیمشان داشتند و به خوبی توانستند نبض بازی را در دست بگیرند.

نکته جالب توجه، نزدیک بودن پدری به محوطه جریمه تیم ملی ایتالیا بود. در حالی که معمولا ژاوی هرناندز از این بازیکن در میانه میدان و نزدیک به مدافعان بازی می‌گرفت، ولی لوییس دلا فوئنته او را جلوتر برده و به دروازه حریف نزدیک‌تر کرده است. گفته می‌شود هانسی فلیک هم قصد دارد از پدری در این پست بازی بگیرد و برای هواداران بارسلونا هم می‌تواند جالب توجه باشد که پدری در پست جدیدش چگونه عمل می‌کند.

پدری در دیدار مقابل ایتالیا 86 درصد پاس صحیح داد، در حالی که معمولا در فضاهای شلوغ قرار داشت و در چنین شرایطی ارسال پاس‌های صحیح سخت‌تر است. ایجاد فاصله میان پدری و دو هافبک دیگر اسپانیا، باعث شد تا فابیان رویز و رودری آزادی عمل بیشتری داشته باشند. پدری هافبک‌های حریف را به خود مشغول می‌کرد و به محوطه ایتالیا نزدیک می‌کرد، تا رودری و فابیان با خیال آسوده کار بازی‌سازی از عقب زمین را انجام دهند.

پدری در نخستین آزمون در این پست سربلند بود. باید دید در ادامه می‌تواند پیشرفت کند یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد؟

1428