تصویری جالب در افتتاحیه کوپا آمه‌ریکا؛ مسی در کنار مارادونا

تصویری جالب در افتتاحیه کوپا آمه‌ریکا؛ مسی در کنار مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز (جمعه یکم تیر ماه) در ورزشگاه مرسدس بنز در ایالت جورجیا از کشور آمریکا، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کانادا در ساعت 3:30 به وقت ایران به مصاف هم رفتند و به این ترتیب بازی های کوپا آمه ریکا 2024 استارت خوردند.

به گزارش فوتبالی ، پیش از شروع بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کانادا و در دقایقی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودند، تصویری جالب در ورزشگاه مرسدس بنز به نمایش در آمد. در این تصویر که روی یکی از تابلو های اصلی ورزشگاه نمایش داده شده بود، می بینیم که لیونل مسی در کنار دیگو مارادونای فقید قرار دارد و دست مسی روی شانه های دیگو آرماندو مارادونا است. مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین بود و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یاد می شود. مارادونا در سال 2020 و در حالی که شصت سال سن داشت، درگذشت.

این تصویر که به طور نمادین در وزشگاه مرسدس بنز به نمایش در آورده شد، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و خیلی ها منظور از این تصویر را این دانسته اند که لیونل مسی هم مثل دیگو مارادونا یک اسطوره و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و این دو با هم در یک تراز قرار دارند.

1471