کند و تنبل بودن باعث شد به اسپانیا ببازیم

کند و تنبل بودن باعث شد به اسپانیا ببازیم

پایگاه خبری فوتبالی - لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا تنبل بودن بازیکنان و سرعت پایین آن ها را علت اصلی شکست تیمش مقابل اسپانیا می داند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته تیم ملی اسپانیا و تیم ملی ایتالیا در هفته دوم از دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پایان این بازی گفت:" تیم ما در این بازی تنبل بود و به کندی حرکت می کرد. دلیل اصلی شکست ما مقابل اسپانیا هم همین بود. اسپانیا در این بازی مثل یک تیم رفتار کرد اما اوضاع برای ما به این شکل نبود. ما فقط در بیست دقیقه پایانی بازی عملکرد خوبی داشتیم اما در بقیه بازی اسپانیا اوضاع بهتری از ما داشت و به همین دلیل شایسته پیروزی بود."

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه افزود:" بعضی از بازیکنان ما از لحاظ بدنی در آمادگی کامل نبودند. این قضیه به کل تیم مربوط می شود و فقط به یک یا دو نفر مربوط نیست. اگر نتوانید از لحاظ فیزیکی با تیم حریف رقابت کنید، در آن صورت تفاوت ها مشخص می شود."

1471