واکنش جالب کاپیتان اسپانیا به درخشش دروازه‌بان ایتالیا: فکرش را نمی‌کردم!

واکنش جالب کاپیتان اسپانیا به درخشش دروازه‌بان ایتالیا: فکرش را نمی‌کردم!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی اسپانیا و تیم ملی ایتالیا در هفته دوم از دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی جیانلوئیجی دوناروما عملکرد درخشانی داشت و بار ها با توپگیری هایش مانع از گلزنی تیم ملی اسپانیا شد. آلوارو موراتا کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از بازی تیمش مقابل ایتالیا، به تمجید از دوناروما پرداخت و گفت:" فکرش را نمی کردم که بتواند به این شکل شوت فابیان روئیز را بگیرد اما او این کار را انجام داد. ایتالیایی ها یکی از بهترین دروازه بان های جهان را دارند. دوناروما مهار هایی فوق العاده و در سطح جهانی داشت."

آلوارو موراتا در ادامه افزود:" مهم ترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم برنده شویم و به مرحله حذفی راه پیدا کنیم و این اتفاق هم افتاد. به همین دلیل حسرتی نداریم و در حال حاضر خوشحال هستیم."

تیم ملی اسپانیا حالا با شش امتیاز صعود خود را به درو بعدی قطعی کرده است و در بازی آخر خود در مرحله گروهی باید به مصاف تیم ملی آلبانی برود.

1471