سرمربی اخراجی میلان هدایت یاران بنزما را بر عهده می‌گیرد؟

سرمربی اخراجی میلان هدایت یاران بنزما را بر عهده می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی که چندی پیش از هدایت میلان برکنار شد حالا به دنبال یک تیم جدید است و به نظر می رسد که الاتحاد عربستان به او پیشنهاد همکاری داده است.

به گزارش فوتبالی ، الاتحاد عربستان در فصل گذشته با هدایت مارسلو گایاردو راه به جایی نبرد و حالا سران الاتحاد عربستان به دنبال آوردن یک سرمربی جدید هستند و به نظر می رسد که استفانو پیولی یکی از گزینه های اصلی آن ها است. پیش تر نام هایی مثل مائوریسیو پوچتینو و سرجیو کونسیسائو هم پیرامون باشگاه الاتحاد عربستان مطرح شده بود.

به نقل از فابریزیو رومانو، استفانو پیولی در حال حاضر یکی از گزینه های اصلی باشگاه الاتحاد عربستان است و در صورت این که چراغ سبز نشان بدهد، مذاکرات باشگاه الاتحاد عربستان با این سرمربی ایتالیایی جدی خواهد شد.

الاتحاد عربستان یکی از باشگاه های ثروتمند عربستان است که بازیکنانی مثل کریم بنزما، انگولو کانته و فابینیو را در اختیار دارد. الاتحادی ها می خواهند که در فصل جدید قهرمانی در لیگ عربستان را به دست بیاورند و نمی خواهند که مثل فصل قبل در رده پنجم جدول قرار بگیرند. الاتحاد به همین دلیل به دنبال آوردن یک سرمربی جدید است. پیولی سابقه قهرمانی در سری آ با میلان را در کارنامه خود دارد.

1471