سرمربی آرژانتین و تشبیه کردن بازیکنانش به شیر

سرمربی آرژانتین و تشبیه کردن بازیکنانش به شیر

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز (جمعه یکم تیر ماه) تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کانادا در دیدار افتتاحیه رقابت های کوپا آمه ریکا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از بازی به تمجید از عملکرد دفاعی بازیکنانش پرداخت و گفت:" تیم من همیشه می تواند برای گلزنی موقعیت ایجاد کند اما مسئله مهم تر این است که بازیکنان من مثل شیر ها از دروازه خود دفاع می کنند. این یک مسئله مهم است که تیم می تواند در شرایط مختلف واکنش درستی نشان بدهد. کانادا یک حریف دشوار بود و این بازی یک آزمون خوب برای ما بود. تیم حریف توانست فرصت های گلزنی روی دروازه ما ایجاد کند و باید این قضیه را بررسی کنیم و مانع از آن شویم که رقبا به دروازه ما نزدیک شوند."

سرمربی تیم ملی آرژانتین از وضعیت چمن ورزشگاه مرسدس بنز واقع در ایالت جورجیای آمریکا هم انتقاد کرد و گفت:" در حالی که ما از هفت ماه قبل می دانستیم که قرار است این جا بازی کنیم، مسئولان برگزاری مسابقه چمن ورزشگاه را تنها دو روز پیش عوض کردند. این چمن برای این سطح از بازیکنان مناسب نیست."

1471