تعریف و تمجید ستاره سابق بارسلونا از سرمربی هلند

تعریف و تمجید ستاره سابق بارسلونا از سرمربی هلند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند، امشب (جمعه یکم تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، آنتوان گریزمن مهاجم تیم ملی فرانسه که قبلا بازیکن بارسلونا بوده است. به تمجید از رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند پرداخت. در واقع گریزمن در دورانی که در بارسلونا حضور داشت، زیر نظر رونالد کومان کار کرده بود.

آنتوان گریزمن درباره رونالد کومان گفت:" او با بازیکنانش به شکلی صادقانه و رک صحبت می کند. این مسئله بسیار مهم است و من او را خیلی دوست دارم. این که یک سرمربی با بازیکنانش صادق باشد، رفتاری نیست که هر کسی آن را انجام بدهد اما رونالد کومان یک مربی صادق است و این قضیه خیلی مهم است. از سبک بازی تیم ملی هلند خوشم می آید و این تیم را دوست دارم. هلندی ها بازیکنان خوب زیادی دارند. البته آن ها مشکلاتی مثل مصدومیت فرنکی دی یونگ را هم داشته اند اما بدون تردید هلندی ها برای او جانشین مناسب دارند."

هم تیم ملی فرانسه و هم تیم ملی هلند بازی اول خود را در یورو 2024 برده اند و حالا می خواهند با پیروزی در دومین بازی، صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کنند.

1471