نظر عجیب سرمربی انگلیس درباره بازی کردن مدافع لیورپول در پست هافبک

نظر عجیب سرمربی انگلیس درباره بازی کردن مدافع لیورپول در پست هافبک

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی است که بازی کردن ترنت الکساندر آرنولد در پست هافبک وسط، فقط یک آزمایش است و آن ها راه های مختلفی برای پر کردن جای خالی کالوین فیلیپس امتحان می کنند.

به گزارش فوتبالی، عصر روز پنج شنبه تیم های انگلیس و دانمارک از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی، ساوت گیت باز هم به آرنولد اعتماد کرد و این مدافع راست را در پست هافبک وسط به بازی گرفت. آرنولد در بازی با صربستان هم هافبک بود و در آن بازی عملکرد ناامید کننده ای داشت و در دیدار مقابل دانمارک از بدترین بازیکنان انگلیس بود. 

ساوت گیت در نیمه دوم آرنولد را کانر گلگر تعویض کرد و راجع به این تصمیمش گفت: "ما نیاز به انرژی بیشتر برای بهتر پرس کردن داشتیم و به همین دلیل کانر را به بازی فرستادم. آرنولد در برخی از صحنه ها می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. می دانیم این فقط یک امتحان و آزمایش است. می دانیم که نتوانسته ایم جای خالی کالوین فیلیپس را پر کنیم و حالا داریم روش های مختلفی را تست می کنیم و تاکنون به نتیجه نرسیده ایم."

4416