یک بازی ضعیف دیگر از آرنولد در یورو ۲۰۲۴ در پست غیر تخصصی

یک بازی ضعیف دیگر از آرنولد در یورو ۲۰۲۴ در پست غیر تخصصی

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد ضعیف بازیکن برجسته لیورپول در جام ملت های اروپا اعتراض هواداران انگلیس را به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، عملکرد ترنت الکساندر آرنولد بازیکن باشگاه لیورپول و یکی از بهترین های چند فصل اخیر لیگ برتر انگلیس در خط هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس در این دو بازی اخیر یورو ۲۰۲۴ مقابل صربستان و دانمارک ضعیف بوده و در دیدار آخر هم این بازیکن در میانه زمین مقابل هافبک‌های فیزیکی دانمارک حرفی برای گفتن نداشت.

به نظر می رسد تا این لحظه از رقابت های یورو ۲۰۲۴ کار ترکیب پر ستاره‌ انگلیس به خصوص در خط هافبک و خط حمله به لطف تاکتیک‌ های عجیب گرت ساوتگیت کاملا سردرگم بوده و بازیکنانی مثل فیل فودن، بوکایو ساکا و ترنت الکساندر آرنولد فقط سایه‌ای از عملکرد تحسین برانگیز خود را در تیم باشگاهی خود به نمایش گذاشتند و این مسئله انتقادات زیادی را به نحوه بازی تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی یورو نسبت داده است.

اصرار بیش از اندازه گرت ساوتگیت به طور برای استفاده از ترنت الکساندر آرنولد در عمق خط هافبک و در کنار دکلان رایس باعث تعجب بسیاری از کارشناسان فوتبال انگلیس شده و انتقادات را از این بازیکن و همچنین گرت ساوتگیت افزایش داده است.

۱۰۰۹