خیابانی: چند فرد درگیر در فساد را اعلام کرده‌ام

خیابانی: چند فرد درگیر در فساد را اعلام کرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- جواد خیابانی که پیش از این از صدا و سیما در پرونده فساد دفاع کرده بود می‌گوید اسامی چند فرد درگیر در این پرونده را اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، جواد خیابانی باز هم در مورد پرونده فساد در برنامه تلویزیونی صحبت کرد. او این بار می‌گوید که اسامی چند نفر را به مراجع تحویل داده است. 

خیابانی قبل از اینکه سراغ اصل مطلب برود، یک مقدمه طولانی را انتخاب کرد:«گر صبر کنی زغوره حلوا سازیم ولی این حلوا شیرین است برای کسانی که سلامت را دوست دارند اما تلخ است برای کسانی که عضو این قائله فساد هستند. یک ضرب المثل وجود دارد که هم برگ از درخت می‌افتد و میوه. برگ وقتی که زرد و پوسیده می‌شود از درخت می‌افتد و میوه وقتی که رسیده و خوشمزه می‌شود از درخت می‌افتد. به عقیده من آقایان و خانمهای ورزشکار و مدیران ورزش دوست دارید وقتی که به پایان می‌رسید برگ باشید یا آن میوه خوش‌طعم و رسیده باشید. در زندگی هم همینطور است. دوست دارید در پایان زندگی برگ زیرپاافتاده باشید یا میوه مفید و مورد استفاده همه. من فکر می‌کنم هر چقدر رسیده‌تر و افتاده‌تر باشد. درختی که میوه ندارد غرور دارد و سرش بالاست و درختی که میوه دارد سرش پایین است."

از اینجا به بعد خیابانی سراغ مطلب اصلی رفته است:" من دو هفته پیش گفتم اگر پایش بیفتد حرف‌هایی را خواهم زد و گفتم این فساد خیلی گسترده است. من اسامی ای را به یکی، دونفر از عزیزان از آنهایی که باید داده‌ام. من در آن برنامه هم گفتم ما قصد نداریم آبروی کسی را ببریم. من قرار نیست لیست بدهم و اصلا کاره‌ای نیستم که لیست بدهم اما اسامی‌ای را به آن افرادی که باید بگویم گفته‌ام."

خیابانی منکر این قضیه شده که حرفهایش درباره وجود فساد را عوض کرده است:" من حرفهایم را عوض نکردم. این فساد و این پرونده فقط شامل 7 نفر می‌شود و پرونده‌های دیگری هستند که بسیار هم گسترده‌اند. از همه استان‌ها مدارک و مستندات را جمع می‌کنم و آن را یک کامیون می‌کنم و با وانت می‌آورم اینجا!"

4326