پیغام بیرانوند؛ تا درویش باشد من نیستم

پیغام بیرانوند؛ تا درویش باشد من نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- روایت جدیدی درباره تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها به عنوان قهرمان لیگ انتظار داشتند که روزهای با آرامش‌تری را در فصل نقل وانتقالات بگذرانند اما شرایط در این تیم اصلا مطلوب نیست.

 درویش ابتدا به خاطر حرفهایش خطاب به فرشید سمیعی در برنامه فوتبال برتر ، زمینه محرومیت 20 روزه را برای خود فراهم کرد و سپس نتوانست قرار داد اوسمار را زمانی که در ایران بود تمدید کند و بعد از آن هم فسخ یک‌طرفه بیرانوند شوک بزرگترین را به پرسپولیس وارد کرده است.

در این قضیه هم می‌توان رد پای مدیرعامل را به خوبی دید. باشگاه پرسپولیس مبلغ پاداشهای پرداختی به اعضای تیم در جریان کورس قهرمانی را از اصل قرارداد آنها کم کرده که این موضوع موجب ناراحتی شدید بازیکنان شده است.

در همین راستا و طبق ادعای روزنامه ایران ورزشی، علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قراردادش، به هم‌تیمی‌هایش پیغام داده رفتار مدیران باشگاه با او زننده بوده و تا زمانی که درویش بر صندلی مدیریت باشد، به هیچ عنوان دیگر حاضر نیست برای پرسپولیس بازی کند!

بیرانوند به شدت از موضوع کسر پاداشهای قهرمانی از مبلغ اصلی قراردادش عصبانی است و این رفتار درویش را به بردگی گرفتن بازیکنان تعبیر کرده است.

ظاهرا تعلل در مذاکره با بازیکنان به خصوص بازیکنان مهم‌تر مانند اسماعیلی‌فر و ترابی باعث شده در کل بازیکنان علیه درویش باشند. مرتضی پورعلی گنجی هم نسبت تعلل درویش با انتشار یک استوری اعتراض کرد تا جو این تیم برای آقای مدیرعامل اصلا مناسب نباشد.

قطعا افکار عمومی تا چند روز دیگر جواب‌های قانع‌کننده‌ای از مدیرعامل تیمشان خواهند خواست. البته مدیرعاملی که نشان داده هر وقت حرف بزند جنجال و داستان جدیدی به راه انداخت شاید هر چه کمتر صحبت کند و پاسخگو باشد حاشیه‌ها و جنجال‌های کمتری درست شود.

4326