تهدید عجیب صربستان: از یورو انصراف می‌دهیم!

تهدید عجیب صربستان: از یورو انصراف می‌دهیم!

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله ساعاتی تا شروع دومین بازی صربستان در یورو 2024 ، این باشگاه تهدید کرده که از مسابقات کناره گیری می کند!

به گزارش فوتبالی، صربستان به یوفا اعلام کرده است که اگر تنبیهی علیه هواداران آلبانیایی و کروات به خاطر توهین به آنها در بازی روز گذشته دو تیم صورت نگیرد، از مسابقات انصراف خواهند داد. یووان سوباتوویچ دبیرکل فدراسیون فوتبال صربستان خواستار تنبیه تیم های ملی کرواسی و آلبانی شده است. 

بازی کرواسی و آلبانی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید اما اتفاقات غیرفوتبالی در این بازی جنجال ساز شد. صربستانی ها از شعارهایی که در دقیقه 59 بازی داده شد، عصبانی هستند. در واقع شعار "بکشید، بکشید، بکشید صربستانی ها را" از سکوها به وضوح شنیده می شد. 

یووان در مقابل این تهدید اعلام کرد که صربستان در صورت عدم تنبیه دو تیم، از مسابقات کناره گیری خواهد کرد. وی اظهار داشت:" اتفاقی که رخ داد، شرم آور است و از یوفا می خواهیم که تنمبیهی را اعلام کند و در غیر این صورت ممکن است که به فکر عدم حضور در مسابقات بیافتیم. اگر یوفا تنبیهی در نظر نگیرد، اقدامات لازم را صورت خواهیم دید."

البته هواداران صربستانی نیز در بازی این تیم و انگلیس، رفتارهای ناخوشایندی داشتند و به خاطر پرتاب اشیا درون زمین و شعارهای ناخوشایند با جریمه مالی از جانب یوفا مکواجه شدند. 

4125