آخرین وضعیت تراکتور از زبان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت تراکتور از زبان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تراکتور داد.

حبیب ستوده‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار “فوتبالی” در رابطه با آخرین شرایط تراکتور عنوان داشت: «جلساتی برگزار شده و همچنان قرار است جلسات دیگری هم در این زمینه برگزار شود که انشاالله در نهایت همه چیز به نفع تراکتور به پایان یابد.»

ستوده‌نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود محمدرضا زنوزی در ایران حضور ندارد و در این صورت تکلیف جلسات چه خواهد شد، یادآور شد: «ایشان نماینده خود را معرفی کرده‌اند تا جلسات برگزار شود و مشکلی نیست.»

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در رابطه با طولانی شدن پروسه جلسات و متضرر شدن تراکتور چنین پاسخی داد: «نهایت تلاش ما این است هر چه سریع‌تر این موضوع تعیین و تکلیف شود و من شخصاً پیگیر این موضوع از استانداری بوده‌ام. نمی‌توانم زمان خاصی مشخص کنم ولی امیدواریم هر چه سریع‌تر تکلیف مشخص شود و نگرانی‌ها پایان یابد.»

آیا خواسته‌های مالک تراکتور، فرااستانی است. پاسخ ستوده‌نژاد را بخوانید: «خواسته‌های ایشان هم استانی و هم فرااستانی است. برای مثال یکی از خواسته‌های ایشان بحث حق پخش و پخش شدن بازیهای تراکتور از شبکه سوم سیماست.»

ستوده‌نژاد در پایان از تلاش این اداره کل برای استانداردسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) در جهت الزامات جدید فدراسیون فوتبال خبر داد: «بحث نصب گیت‌های ورودی الکترونیک را با جدیت دنبال می‌کنیم و باید تا زمان آغاز مجدد لیگ این موضوع به اتمام برسد. نصب گیت‌ها به این صورت خواهد بود که برای ورود به جایگاه‌های مختلف حتی وی‌آی‌پی باید از گیت مربوطه وارد شد. همچنین قولی که بابت بانک چمن ورزشگاه داده بودیم در حال پیگیری است تا در صورت خرابی چمن، از زمین شماره دو استفاده شود.»

1997