قرارداد سرمربی آر بی لایپزیش با این باشگاه تمدید شد

قرارداد سرمربی آر بی لایپزیش با این باشگاه تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آر بی لایپزیش آلمان اعلام کرد که قرارداد سرمربی آلمانی آن‌ها، مارکو رزه، تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد.
 
 به گزارش فوتبالی، مارکو رزه در سال ۲۰۲۲ در پی خروج دومنیکو تدسکو، به عنوان سرمربی آر بی لایپزیش معرفی شد و در طی ۲ سال، توانست همواره باشگاه خود را به لیگ قهرمانان اروپا برساند و عملکرد قابل احترامی ارائه دهند.

لایپزیش در این تابستان، با تکمیل قرارداد آسان اودرائوگو، هافبک شالکه و همچنین تمدید سسکو و پیشرفت بسیار چشمگیر خریدهای سال گذشته مانند لوئیز اوپندا، کاستلو لوکبا، نیکلاس سیوالد و ژاوی سیمونز، که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند، بسیار امیدوار است که بار دیگر برای کسب عناوین داخلی با غول‌های آلمانی به رقابت بپردازد. تمدید مارکو رزه هم به این معناست که عناصر کلیدی این باشگاه در این پنجره جدا نخواهند شد.

قرارداد این سرمربی، تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه خود اعتبار داشت، اما اکنون با تمدید یک‌ساله، او تا پایان سال ۲۰۲۶ مربی لایپزیگ خواهد ماند. مارکو رزه درباره تمدید قراداد خود گفت:«خوشحالم که به همکاری ادامه می‌دهیم. من متولد همین شهر هستم و در این منطقه و در کنار شاگردانم، کارمندان و هواداران، احساس آرامش دارم. از زمان پیوستن من به لایپزیش، از قهرمانی جام حذفی خود دفاع کردیم و سوپرکاپ آلمان را نیز فتح کردیم. مدیران در پشت پرده کارهایی انجام می‌دهند تا مطمئن باشیم باز هم حضور نیرومندی در بوندسلیگا خواهیم داشت. ما از هر آنچه که کسب کرده‌ایم، بیشتر می‌خواهیم. ما جاه‌طلب هستیم، جاه‌طلب می‌مانیم و با یکدیگر، فقط به آینده نگاه خواهیم کرد.»

1428