سوئیس یک قدم به صعود نزدیک‌تر شد

سوئیس یک قدم به صعود نزدیک‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - سوییس با کسب یک تساوی ارزشمند مقابل اسکاتلند چهار امتیازی شد اما اسکاتلند هم هنوز شانس صعود به مرحله بک هشتم نهایی را دارد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024، از گروه A تیم های اسکاتلند و سوئیس از ساعت 22:30 به وقت تهران در راین انرژی اشتادیون به مصاف هم رفتند. سوئیس در بازی نخست موفق شده بود مجارستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد، اما اسکاتلند با نتیجه پنج بر یک مقابل آلمان میزبان در هم کوبیده شد تا شروعی افتضاح در این تورنمنت داشته باشد.

در نیمه اول، اسکاتلند خیلی سریع توسط اسکات مک تومینای در دقیقه 13 به گل رسید. بعد از این گل، سوئیس مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات متعددی روی دروازه گان خلق کرد و در دقیقه 26، این ژردان شکیری ستاره سابق لیورپول و بایرن مونیخ بود که توانست گل تساوی را برای سوئیس به ثمر برساند. 

در نیمه دوم اسکاتلند حملات زیادی روی دروازه سوییس طراحی کرد، اما هیچ کدام نتیجه نداد و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید

در دیگر بازی این گروه که عصر چهارشنبه برگزار شد، آلمان توانست با 2 گل از سد مجارستان عبور کند و شش امتیازی شود تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی مسجل شود.

4416