ادعای کارشناس انگلیسی: بازیکنان پرتغال به رونالدو پاس نمی‌دادند

ادعای کارشناس انگلیسی: بازیکنان پرتغال به رونالدو پاس نمی‌دادند

پایگاه خبری فوتبالی - پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز در اولین بازی خود در یورو با نتیجه دو بر یک مقابل جمهوری چک به پیروزی رسید.

به  گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو ستاره 39 ساله اولین دقایق خود را در ششمین یوروی دوران فوتبالش داشت که چند موقعیت گلزنی هم داشت اما گل نزد. برخورد شوت رونالدو به تیرک با گل دیگو ژوتا همراه شد اما این گل به علت آفساید ستاره پرتغالی محروم شد. عملکرد رونالدو با واکنش های متفاوتی همراه شده است  و برخی معتقد هستند که این بازیکن نتوانسته شراکت خوبی با هم تیمی هایش داشته باشد.

استوارت پیرس بازیکن اسبق فوتبال انگلیس بیان کرد:" شاید مضحک به نظر برسد اما شاید بازیکنان پرتغال به اندازه کافی به کریستیانو رونالدو باور نداشتند تا به او پاس بدهند.  در برخی لحظات بازی، رونالدو توپ را می خواست اما نمی توانست ضربات را بزند."

رونالدو در مقابل جمهوری چک پنج شوت زد که سه تایش در چارچوب بود، دو پاس کلیدی داد و یک موقعیت خلق کرد. او 32 لمس توپ داشت و 22 پاس  داد که 22 تایش به مقصد رسیدند. کارشناس فوتبال انگلیس در مورد شروع پرتغال در یورو گفت :" در یکی از صحنه ها، برناردو سیلوا پاسی را داد که توسط جمهوری چک قطع شد. رونالدو در  این صحنه به سمت راست حرکت کرد اما برناردو به او پاس نداد.با خود فکر کردم که اگر ده سال پیش بود، برناردو مطمئن بود که رونالدو به توپ می رسد و گل می زند. اما برناردو قید پاس دادن را داد و از نظرم عجیب بود."

4125