مدافع رئال مادرید رسماً به میلان پیوست

مدافع رئال مادرید رسماً به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - الکس خیمنز بازیکن سابق آکادمی رئال مادرید رسما به میلان پیوست.

به گزارش فوتبالی، خیمنز که در هر دو جناح دفاع کناری بازی می کند، در تابستان گذشته قرضی از رئال مادرید به میلان رفته بود و حالا روسونری ها با پرداخت پنج میلیون یورو، قراردادش را به حالت قطعی در آوردند. میلانی ها از این بازیکن راضی هستند و به همین خاطر تصمیم گرفتند که او را رسما به تیم خود ملحق کنند. البته رئال مادرید بند بازگشت را در قرارداد وی گنجانده است. 

الکس قرار است که در شروع فصل آینده در تیم زیر 23 سال میلان حضور داشته باشد و به تدریج جای خود را در تیم بزرگسالان پیدا کند. وی فصل گذشته پنج بازی در تیم بزرگسالان میلان داشت که روسونری ها به او و آینده اش امید زیادی دارند. 

این بازیکن در آکادمی رئال مادرید رشد کرده است که در فصل گذشته در چمپیونزلیگ جوانان در ترکیب میلان خوش درخشید. روسونری ها تا فینال این مسابقات پیش رفتند اما در آن جا مقابل المپیاکوس با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند. 

رئال مادرید بدین ترتیب از فروش این بازیکن پنج میلیون یورو درآمدزایی می کند که این اولین درآمدزایی رئال از فروش بازیکنانش در این تابستان به شمار می رود. رئال در سالهای اخیر  روی درآمدزایی از بازیکنان آکادمی خود حساب ویژه ای باز کرده است.

4125