بازیکنان اوکراین، مربی‌ تیمشان را از رختکن بیرون کردند!

بازیکنان اوکراین، مربی‌ تیمشان را از رختکن بیرون کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - اوکراینی ها انتظار نداشتند که در اولین بازی خود در یورو به شکلی تحقیرآمیز مقابل رومانی مغلوب شوند.

به گزارش فوتبالی، اوکراین در مقابل رومانی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. خیلی ها تصور می کردند که اوکراین به واسطه حضور بازیکنانی نظر دووبیک و مودریک بتواند پیروز از زمین خارج شود اما نه تنها شکست خوردند بلکه هیچ امیدی به پیروزی در بازی ایجاد نکردند. 

حالا بیلد گزارش داده است که در پایان بازی، بازیکنان تیم ملی اوکراین تصمیم گرفته اند که سرگی ربروف سرمربی تیم را از رختکن بیرون کنند تا بدون حضور مربی با هم در مورد این شکست گفتگو کنند!

در حقیقت به نظر می رسد که بازیکنان اوکراین از صحبت های مربی تیمشان خوششان نیامده چرا که او گفته بود:" بازیکنان فهمیدند که این بازی کافی نیست. ما یک ملت بزرگ و قدرتمند هستیم که از کشورمان دفاع می کنیم اما بازیکنان این را نشان ندادند." 

اوکراین حالا در ادامه بازیهای گروه در مقابل بلژیک و اسلواکی باید نتایج بهتری کسب کند. اسلواکی با غلبه بر بلژیک نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست در حالی که بلژیک پس از ناکامی در جام جهانی نمی خواهد تورنمنت فاجعه بار دیگری را داشته باشد. در هر صورت اوکراینی ها به خوبی می دانند که کار صعودشان از مرحله گروهی سخت شده است.

4125