سوسیداد به دنبال خرید جواهر رئال مادرید

سوسیداد به دنبال خرید جواهر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال سوسیداد شرایط خرید آردا گولر جواهر ترکیه ای رئال مادرید را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، گولر در اولین بازی خود در یورو 2024 یک گل تماشایی را در بازی ترکیه و گرجستان به ثبت رساند، گلی که می تواند به عنوان زیباترین گل مسابقات به ثبت برسد چرا که گل او با حرکتی انفرادی و ضربه ای مهارنشدنی با پای چپ به ثبت رسید.

باشگاه رئال سوسیداد حالا نگاهش را به گولر جلب کرده است. در سالهای اخیر دو جواهر تکنیکی رئال مادرید یعنی اودگارد و کوبو به سوسیداد رفتند و هر دو دوران موفقی در این تیم داشتند. اودگارد راهی آرسنال شد و به یکی از اسطوره های این تیم مبدل شد در حالی که کوبو نیز در سوسیداد خوش درخشیده و مشتریان پرشماری دارد و احتمالا به زودی راهی باشگاهی بزرگ تر خواهد شد. 

گولر فعلا برنامه ای برای ترک رئال مادرید ندارد اما به گفته مارکا در صورتی که این بازیکن قصد جدایی از رئال مادرید را داشته باشد، سوسیداد مشتری دست به نقد او خواهد بود و آماده جذب این جواهر با استعداد ترکیه ای به صورت قرضی هستند.

گولر سال گذشته با 10+20 میلیون یورو از فنرباغچه به رئال مادرید آمد که به علت مصدومیت هایش و رقابت بالا در ترکیب رئال مادرید، فرصت زیادی پیدا نکرد اما امیدوار است که در فصل آینده بتواند بیشتر بازی کند و خودی نشان بدهد.

4125