جزییات انتقال مدافع رئال مادرید به ناپولی

جزییات انتقال مدافع رئال مادرید به ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی با آنتونیو کونته در آستانه نهایی کردن اولین خرید فصل جدیدش است: رافا مارین.

به گزارش فوتبالی، آتزوری ها در تلاش هستند تا خرید مدافع میانی آکادمی رئال مادرید را قطعی کنند. مارین فصل گذشته قرضی از رئال مادرید به َآلاوز رفته بود و اولین تجربه لالیگایی خود را به دست آورد. میلان و لورکوزن دیگر مشتریان این بازیکن بوده اند.

سرمربی جدید ناپولی اعتقاد دارد که رافا مارین با توجه به سبک بازی اش برای این تیم نقش مهمی دارد. ناپولی پس از فصلی ناامیدکننده دوباره می خواهد به جمع مدعیان قهرمانی لیگ ایتالیا برگردد. 

گفته می شود که ناپولی برای خرید مارین به رئال مادرید پانزده میلیون یورو خواهد پرداخت. از سویی بند بازگشت با مبلغ 30 میلیون یورو هم در قراردادش وجود خواهد داشت. رئال مادرید  بدین ترتیب درها را به روی بازگشت مارین باز خواهد گشت.

جیووانی مانا مدیر ورزشی جدید ناپولی که از یوونتوس به این تیم ملحق شده، ماه هاست که مارین را زیر نظر دارد و از خرید این بازیکن حمایت کرده است. البته ناپولی شرایط خرید الساندرو بونیورنو از تورینو را هم دنبال می کند که قیمت این بازیکن حدود 40 میلیون یورو تخمین زده می شود. کونته می خواهد در ناپولی از سیستم 3-4-3 استفاده کند که نقش مدافعان میانی در این تیم خیلی مهم خواهد بود.

4125