فسخ دوباره دروازه‌بان سوپرعاشق؛ اعتبار حرفهایت چند؟!

فسخ دوباره دروازه‌بان سوپرعاشق؛ اعتبار حرفهایت چند؟!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بانی که خیلی به فکر شرایط باشگاه و هواداران بود گویا دوباره مثل فصل پیش، قراردادش را فسخ کرده است!

 به گزارش فوتبالی، این جملات را به یاد دارید؟ «می دانم شرایط باشگاه سخت است و فشاری نمی آورم. قرارداد دارم و در پرسپولیس می مانم.» 

گوینده این جملات امروز صبح دوباره فیلش یا هندوستان کرد و درست مثل سال قبل، خبر آمد که امروز قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است!

 اتفاقی که تنها چند روز بعد از این مصاحبه رقم خورد که مشخص شود روی حرف بازیکنهای این دوره و زمانه خیلی هم نباید حساب کرد به خصوص اگر آن بازیکن علیرضا بیرانوند باشد!

بیرانوند در این مصاحبه هم بحث گرفتن پول را تایید می‌کند و هم بندی که در قراردادش برای فسخ قرارداد را تکذیب می‌کند.

«هیچ بندی در قراردادم نیست. من هم مثل تمام بازیکنان، وقتی آن‌ها پول گرفتند من هم پول گرفتم. اصلاً هیچ فشاری هم به باشگاه نیاوردم و تماسی نگرفتم. من هم مثل تمام بازیکنان بودم و تمام تلاشم را کردم و خدا را شکر تیم هم قهرمان شد.یک سال قرارداد دارم و می‌مانم. من می‌مانم و می‌دانم باشگاه شرایط سختی برای انتخاب سرمربی دارد. من که قرارداد دارم، نزدیک به ۱۰ بازیکن پرسپولیس قرارداد ندارند و باید با آن‌ها صحبت کنند. چون می‌دانم کار سختی دارند نمی‌توانم مسئولان باشگاه را تحت فشار بگذارم و اوضاع تیم را خراب کنم. من قرارداد دارم و می‌مانم.»

با این حال دروازه‌بان قرمزها نشان داد که اعتبار حرف او از اعتبار قراردادهایش هم بسیار کمتر است و پای پول که به میان بیاید هر اتفاقی را رقم خواهد زد.

 البته هواداران و اهالی فوتبال مشکلی با گرفتن پولی که حق این بازیکن و بقیه است ندارند اما به گفته بیرانوند او پولش را از پرسپولیس گرفته و طلبی از این باشگاه ندارد و تمام این جاروجنجال‌ها بابت بدهی و پاداش‌های گذشته است. 

بازی البته نخ‌نماست و این بار شاید بیرانوند واقعا رفتنی شود. مقصد هم گفته می شد ممکن است تراکتور باشد. برخی می‌گویند سپاهان، برخی هم می‌گویند خارج از کشور! نمی‌شود با نام استقلال بازی کرد چون سال گذشته علی بیرو این کار را انجام داد و در پرسپولیس ماند. 

4326