توضیحات جدید رییس دادگستری کرمان درباره پرونده مس رفسنجان

توضیحات جدید رییس دادگستری کرمان درباره پرونده مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: سه نفر از افراد در پرونده فساد فوتبال بازداشت بودند که یکی از آنان با وثیقه و قرار قانونی آزاد شده و ۲ نفر در زندان هستند.

به گزارش فوتبالی ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاکی اول پرونده فساد در فوتبال شرکت مس در استان است و این مساله مربوط به سه سال قبل بوده، افزود: مسئولان مس رفسنجان این موضوع را اعلام کردند و پرونده به اطلاعات استان ارسال و در دادسرای عمومی و انقلاب رفسجان ثبت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون هفت نفر در رابطه با این پرونده به دادگاه احضار، تفهیم اتهام و پرونده تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: پرداخت رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع مطرح است و سه نفر مربوط به فدراسیون فوتبال کشور، یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ و یکی از مسئولان کمیته داوران و نیز نقل و انتقالات سازمان فوتبال نیز در بین این افراد بوده‌اند.

وی تصریح کرد: ۲ نفر از مسئولان و سردبیران ورزشی و ۲ نفر هم از مسئولان سابق مس رفسنجان در بین این افراد هستند.

حمیدی افزود: اقدامات قانونی در راستای رسیدگی به این پرونده در دست انجام قرار دارد و تمامی این افراد ممنوع الخروج شده‌اند؛ کارهای کارشناسی پرونده در حوزه قضایی رفسنجان نیز در دست انجام است.

وی تصریح کرد: اگر در تحقیقات به اشخاص دیگری برسیم آنان نیز احضار و تحقیقات جامع و کامل در این زمینه انجام می شود.

رییس کل دادگستری کرمان گفت: حکم قطعی و لازم الاجرا صادر می شود و محکومان و میزان محکومیت ها از طریق روابط عمومی دادگستری استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

1470