آیا ماتادورها سرانجام به طلسم ناکامی‌ها مقابل ایتالیا پایان می‌دهند؟

آیا ماتادورها سرانجام به طلسم ناکامی‌ها مقابل ایتالیا پایان می‌دهند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته دوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا یکی از حساس‌ترین مسابقات را در ورزشگاه گلزن‌کرشن به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ دیدارهای حساس و دیدنی‌ای را با خود به همراه دارد. مسابقاتی که شاید بتوان گفت جدالی است برای کسب سرگروهی و صعود به‌عنوان صدرنشین. انگلیس که در هفته نخست یک پیروزی سخت برابر صربستان به دست آورد، باید در برابر تیم ملی دانمارک که تیم دست ‌و پا بسته‌ای نیست قرار بگیرد. دو تیم در یورو ۲۰۲۰ در مرحله نیمه نهایی مقابل هم به میدان رفتند که انگلیسی‌ها آن دیدار را با برتری پشت سر گذاشتند. در دیگر بازی حساس این هفته، فرانسه و هلند مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

اما ایتالیا و اسپانیا، شاید حساس‌ترین دیدار هفته دوم را برگزار می‌کنند. تیم‌هایی که در ۴ یورو قبلی مجموعا سه قهرمانی به دست آوردند و در این تورنمنت نیز در جمع مدعیان قرار دارند.

اسپانیا در دو یورو قبلی از ایتالیا شکست خوردند و از گردانه مسابقات کنار رفتند. در ۲۰۱۶ آتزوری با هدایت آنتونیو کونته در مرحله ۱/۸ نهایی اسپانیا را کنار زد. در یورو ۲۰۲۰ نیز دو تیم در نیمه نهایی برابر هم قرار گرفتند که در نهایت لاجوردی‌پوشان در ضربات پنالتی از سد اسپانیای جذب لوییس انریکه گذشتند و به فینال رسیدند.

حالا باید دید آیا ماتادورها سرانجام می‌توانند به طلسم ناکامی‌هایشان مقابل ایتالیا پایان بدهند؟ آن‌ها در این سال‌ها در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، مقدماتی یورو و لیگ ملت‌های اروپا ایتالیا را شکست دادند، اما از سال ۲۰۱۲ تا به حال برابر این تیم همواره بازنده بودند.

۱۴۲۸