گراهام پاتر نزدیک تر از همیشه به نیمکت لسترسیتی

گراهام پاتر نزدیک تر از همیشه به نیمکت لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- گراهام پاتر با نزدیک شدن به انتصاب خود به عنوان مربی لسترسیتی آماده بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه لسترسیتی به انتصاب گراهام پاتر، سرمربی سابق چلسی و برایتون به عنوان سرمربی بعدی خود نزدیک شده است.
روباه ها از زمانی که تیم چلسی انزو مارسکا را برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو در چند روز گذشته جذب کرد، در جستجوی یک سرمربی جدید بودند. مارسکا تابستان گذشته به کینگ پاور رفت و لسترسیتی را با ۹۷ امتیاز به قهرمانی چمپیونشیپ رساند. اما عملکرد چشمگیر او با روباه ها منجر به علاقه تیم غرب لندن شد تا این مربی ایتالیایی با قراردادی پنج ساله به چلسی بپیوندد.

 لسترسیتی مذاکراتی را با تعدادی از مدیران انجام داده است تا جانشین انزو مارسکا را انتخاب کند، اما گزارش های متعدد نشان می دهد که گراهام پاتر در این رقابت پیروز شده است. مذاکرات با این مربی ۴۹ ساله به خوبی پیش رفته و مدیران لسترسیتی مطمئن هستند که به زودی او را به عنوان سرمربی تیم منصوب خواهند کرد.

لسترسیتی همچنین با استیو کوپر سرمربی سابق ناتینگهام فارست و کارلوس کوربران مربی سابق وست برومویچ و همچنین اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد مذاکره کرد. پاتر بیش از یک سال است که پس اخراج از چلسی پس از یک دوره فاجعه بار هفت ماهه سرمربیگری، بیکار بوده است.

۱۰۰۹