خوشحالی کوبی ماینو از ادامه همکاری تن هاگ و منچستریونایتد

خوشحالی کوبی ماینو از ادامه همکاری تن هاگ و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- کوبی ماینو ستاره جوان منچستریونایتد از تصمیم باشگاه برای همکاری مجدد با اریک تن هاگ برای حداقل یک فصل دیگر خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، این مربی هلندی پس از یک فصل فاجعه بار در لیگ برتر که باعث شد آنها فصل را در رده هشتم به پایان برسند، به نظر می رسید که به پایان دوران حضور خود در الدترافورد نزدیک می شود. با این حال پیروزی در فینال جام حذفی انگلیس مقابل رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی باعث شد تا نام های احتمالی مانند توماس توخل و مائوریسیو پوچتینو شانس مربیگری در اولدترافورد را از دست بدهند و این قهرمانی به این معنی بود که تن هاگ در سمت خود باقی می ماند.

اخیرا در مصاحبه ای کوبی ماینو در ادامه همکاری با اریک تن هاگ پرسیده شد و او در این باره گفت: " این اتفاق خوبی بود و من همیشه مدیون اریک تن هاگ هستم که به من میدان داد‌. من همیشه آماده بازی هستم، چه روی نیمکت و چه در شروع بازی و امیدوارم در یورو درخشش لازم را داشته باشم. اما بدیهی است که هافبک های بزرگ دیگری مانند جود بلینگهام در ترکیب تیم حضور دارند. من فقط سعی می کنم سخت تمرین کنم و زمانی که انتخاب شدم آماده باشم. امیدوارم در فصل آینده هم مهره مهم و قابل اتکایی برای باشگاه خودم منچستریونایتد و اریک تن هاگ باشم."

۱۰۰۹