24 ساعت بعد از استوری جنجالی؛ بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد؟

24 ساعت بعد از استوری جنجالی؛ بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار نقل و انتقالاتی با خبر جنجالی فسخ قرارداد بیرانوند استارت خورد.

به گزارش فوتبالی، باز هم فصل نقل و انتقالات شروع شد تا بازی‌های علیرضا بیرانوند هم استارت بخورد. دروازه‌بانی که فصل گذشته با داستان و حاشیه‌های فراوان ماندنی شد این فصل هم اولین بازیکنی است که بحث فسخ قراردادش مطرح شده و حاشیه‌ها را آغاز کرده است.

در قرارداد این دروازه‌بان، به صراحت آمده که اگر مطالبات وی تا 15 روز پس از پایان لیگ بیست‌وسوم (یعنی تا اواخر خرداد) پرداخت نشود، او مجاز است قراردادش را به صورت یکطرفه با قرمزها فسخ کند بدون اینکه جریمه‌ای در انتظارش باشد. این در حالی است که دیروز خبر رسید باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده است.

گویا باقی‌مانده طلب بیرانوند از پرسپولیس حدود 12 میلیارد تومان بوده که با همکاری بانک شهر، سهامدار عمده پرسپولیس به این دروازه‌بان پرداخت شده تا از فسخ یکطرفه او جلوگیری شود. مساله جدید دروازه‌بان پرسپولیس اما بحث پاداش‌هاست. استوری‌ای که او در این مورد گذاشت این خبر را داد که اتفاقات جدیدی در راه است و حالا به ادعای خبرگزاری تسنیم این خبر، فسخ قرارداد بیرانوند بوده است. 

تسنیم در این مورد نوشت: علیرضا بیرانوند به صورت یک‌طرفه قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد. بیرانوند دو روز پیش تمام طلب فصل جاری خود را از باشگاه دریافت کرد اما به دلیل اینکه مطالباتش دو فصل پیش او همچنان پابرجاست، قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرده است.

باید منتظر ماند و دید که این بار این داستان بیرانوند به کجا خواهد رسید و او به مانند فصل گذشته، نهایتا در پرسپولیس خواهد ماند یا اینکه واقعا تصمیمی خواهد گرفت که طبق ادعایش، بر خلاف میل باطنی‌اش خواهد بود.

4326