پدر و پسری که رونالدو در پرتغال کنار آن‌ها حضور داشته است

پدر و پسری که رونالدو در پرتغال کنار آن‌ها حضور داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حرفه ای طولانی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال موجب شده است تا این فوق ستاره پرتغالی در تیم ملی کشورش با یک پدر و پسر هم‌تیمی بوده باشد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته تیم ملی پرتغال در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی گل پیروزی بخش پرتغالی ها را فرانسیسکو کونسیسائو به ثمر رساند.

فرانسیسکو کونسیسائو، پسر سرجیو کونسیسائو سرمربی سابق پورتو است. نکته جالب این جا است که کریستیانو رونالدو هم با فرانسیسکو کونسیسائو و هم با سرجیو کونسیسائو در تیم ملی پرتغال هم‌تیمی بوده است. در حقیقت سرجیو کونسیسائو تا سال 2003 بازیکن تیم ملی پرتغال بوده است و کریستیانو رونالدو هم در همان سال کار خود را در تیم ملی پرتغال شروع کرده است. در واقع وقتی رونالدو اولین بازی خود را برای تیم ملی پرتغال انجام داد، سرجیو کونسیسائو هنوز عضوی از تیم ملی پرتغال بود.

حالا رونالدو با پسر سرجیو کونسیسائو یعنی فرانسیسکو هم هم‌تیمی است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که رونالدو چه دوران طولانی مدتی را در تیم ملی پرتغال داشته است.

1470