دلجویی آذربایجانی از بازیکنان سپاهان؛ عاشق تک‌تک شما هستم

دلجویی آذربایجانی از بازیکنان سپاهان؛ عاشق تک‌تک شما هستم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل سپاهان که اعلام کرده بود بازیکن مورد علاقه‌اش مهدی ترابی است در یک استوری از بازیکنان سپاهان دلجویی کرد.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب مهدی آذربایجانی مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان با تماس تصویری مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در این مصاحبه درباره مسائل مختلف این باشگاه از جمله نتایج این تیم در لیگ برتر، صعود به فینال جام حذفی و همچنین محل برگزاری بازی فینال جام حذفی صحبت کرد. 

اما جنجالی‌ترین بخش مصاحبه او که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و واکنش‌های زیادی هم به دنبال داشت جایی بود که محمد حسین میثاقی از آذربایجانی درباره بازیکن ایرانی و خارجی مورد علاقه او پرسید. آذربایجانی در پاسخ گفت: «بازیکن ایرانی مورد علاقه من مهدی ترابی و بازیکن خارجی مورد علاقه من، کریستیانو رونالدو است.»

شنیدن این جمله از زبان مدیر عامل سپاهان بسیار عجیب و غیر منتظره بود. به هر حال او مدیر عامل باشگاهی است که نه تنها خودِ این باشگاه بلکه هوادارانش هم با پرسپولیس و طرفدارانش رقابتی دائمی و حساس دارند. هواداران سپاهان قطعا انتظار داشتند آذربایجانی در پاسخ به سوال میثاقی از یکی از بازیکنان سپاهان نام ببرد اما این که او از مهدی ترابی به عنوان بازیکن مورد علاقه‌اش نام برد باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران سپاهان شد و این جمله او در کانال‌های هواداری سپاهان به شدت مورد انتقاد واقع شد.

اما نکته مهم این بود که ظاهرا بازیکنان سپاهان از این موضوع دلخور شده بود و این دلخوری به گوش آذربایجانی هم رسیده بود. لابد به همین دلیل هم بود مدیر عامل سپاهان در اولین فرصت یک استوری در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: «قلبم سپاهان است... من عاشق تک تم کسانی هستم که پیراهن زرد سپاهان را به تن کرده‌اند... و علاقه دارم که آنهایی هم که لیاقتش را دارند این پیراهن را به تن کنند.»

کاملا مشخص است که آذربایجانی سعی کرده با انتشار این استوری و این متن، از بازیکنان سپاهان دلجویی کند. اما جمله آخر او هم کمی مشکوک است. به نظر می‌رسد او در جمله «علاقه دارم که آنهایی هم که لیاقتش را دارند این پیراهن را به تن کنند» باز هم به مهدی ترابی اشاره کرده است و از نظر او ترابی جزو بازیکنانی است که لیاقت پوشیدن پیراهن سپاهان را دارد.

1359